Wednesday, August 5, 2009

He said, I said

He said to me . . . I don't know why you wear a bra; you've got nothing to put in it.
I said to him . . . You wear underpants don't you?


He said to me . . ..... Shall we try swapping positions tonight?
She said . That's a good idea - you stand by the ironing board while I sit on the sofa and fart!

He said to me. ... What have you been doing with all the grocery money I gave you?
I said to him . ......Turn sideways and look in the mirror!


He said to me. ..... Why don't women blink during foreplay?
I said to him .. . They don't have time


He said to me. . How many men does it take to change a roll of toilet paper?
I said to him .. . We don't know; it has never happened.


He said to me. . Why is it difficult to find men who are sensitive, caring and Good- looking?
I said to him . . . They already have boyfriends.


I said...What do you call a woman who knows where her husband is every night?
He said. . . A widow.


He said to me . . Why are married women heavier than single women?
I said to him . . . Single women come home, see what's
in the fridge and go to bed. Married women come home, see what's in bed and go to the fridge.

Just chill out ya!

25 comments:

Fadzrul Hisyam said...

lol
Kids, be mature before read this ya...
lol

Nadzirah said...

haha..
this article is like quite disgusting..
follow what hisyam says..
it tooks only a mature person to read this..hehe

Fadzrul Hisyam said...

lol
thank God that I'm not think in stereotype way...
lol

Nadzirah said...

thank god too..hehe..usually not many people are open minded in this matter..they just mind blocking themselves..i wonder why..we just can make a joke out of this things...not taking things seriously..

Fadzrul Hisyam said...

In most cases, I'm an open minded person. I can make all things as jokes...

but

for most cases also, the other people around me are not open minded to these kind of things. They think that I was rude to them whereas, the other people around her/him were just okay with me.

anyway, it's back to what i said before, be matured. I'm not talking with 7-year-old child. I'm talking with someone who are can be married and have lots of children.

for prevention, I still keep my mouth to be spoken loud. Because of the those people. lol

Nadzirah said...

haha..ur definitely right..people sometimes just finding chances to seek for our weaknesses or slackness..even we did'nt meant it seroisly they take it personally...
i guess so..people seldom see the bright side of it..
Sometimes, just loving to deteriorate people spirit on doing something..they just dislike to encourage a person to be better..hmm

Fadzrul Hisyam said...

maybe after this, we should say 'chicken poo' instead of 'chicken shit'
lol

looks soooo polite...hahaha...

p/s: i have a friend (bunch of friend, actually - but, i'll state just one of them) who is so out spoken. She always use everything as jokes.

Once, she made a teka teki about men 'thing', and guess what, all his friends actually boys don't ever can answer that question! Of course, including me.

Haha... what a question! We thought that the question is about science or any educational purpose, but she did owned us. She beat us by 12-0 (12 boys beaten by a single girl) lol

Nadzirah said...

haha..u mention about poo..reminds me of kung fu panda..haha
What riddles did she ask all of u guys?(eager state to know) hehe..
I'm impressed

Fadzrul Hisyam said...

Haha...
the question is should be in Malay...so that, u can spot the meaning of her game...

Kat pantai, mesti ada laki n pompuan mandi laut kan. Tapi, kalu diorg mandi laut, kenapa lelaki xmandi lama...kejap je mandi...pompuan ok je mandi lame pon....

the answer is better answered in Malay.

Nadzirah said...

erm jwpn die lucah ke?huhu
is it sumthing about shrinking?huhuhu..sorry about my answer..i'll definitely jnis terjah person..huk3

Fadzrul Hisyam said...

lucah? hurm...self judgement la...
that answer is wrong...

Nadzirah said...

erm then??
the answer is? i"m not good with riddles..huhu

Fadzrul Hisyam said...

haha...
the answer is (must be in malay...if not, xde impact thdp jawapannyer)

"Laki xleh mandi laut lame2 sbb xnak telur diorg jadi telur masin..."

that's d aswer she gave to us...membuatkan 12 laki2 terkedu+terdiam selama 12 saat dan tergelak selama 12 minit...

haha

Nadzirah said...

erk..soalan maut tue..speechless gle jwpn die..haha
hisyam xde teki2 yg best?

Fadzrul Hisyam said...

tau pon...
mmg speechless ler mase tuh...
tp then ade ag byk soalan same jenis yg dia kuarkan...tp dh xingt sgt pon...

teka teki?
erm...teka teki yg cmne tuh?
utk tontonan umum, untuk remaja di atas 15 thn, ato utk 18thn ke atas, ato untuk sesiapa yg mesti biologi 18thn ke atas + mentaliti melebihi 25 thn?

hehe...
xyah jawab...
syam ade versi tontonan umum je...yg lelain malas nak ingat semule...

Nadzirah said...

haha. tontonan umum? nad rase ni da ble diklasifikasikan atas 20 ni.haha

urm.nad nk kumpul2 gak teka teki ni.pak long nad siap wat buku ag.huk3

Fadzrul Hisyam said...

hah...buat buku? ape namenye? al-kitab at-takatakiyun? hehe...

hehe...syam bese gune tekateki versi umum...versi matang jarang sgt pakai...melainkan kpd org2 yg leh layan tahap keserongan pemikiran syam neh...hahaha...

sbb kalu main lepas jer, ade yg:
1. bg penampar free of charge..siap leh bg satu free satu ag...
2. kalu laki, maybe syam kena sumpah idop2 kejap je...then ok smle. kalu pmpn, mule tarik muke, pandang pelik kat syam, then mule lah, 1001+2 perangai diorg buat...paling teruk dia xnak tgur balik...(uh..harap jer biologi dah leh produce anak, tp mindset masih kindergarten ag.)
3. bg yg xopen langsung, ade le ceramah free dia bg. Nasib le syam lupe nak bwk notepad ms tuh...kalu x, sh leh buat novel ceramah brjaya dah...haha
4. kepada yg mmg open, 1 syam tembak dia, 1254339349543385403juta kuasa 143356033385669 dia tembak syam balik. Tp xpe, syam pakai UV sheild...xleh nak efek teruk...haha...

tp kalu yg ok, pelik gak... 1 subjek leh jd bhn perbualan/kritikan/pujian/hentaman/dan segala kata kerja dgn imbuhan akhiran -an yg berjela2 panjangnye...haha

Nadzirah said...

hehe.rupa2nya pemikiran hisyam ni serong gak ek..
tuela kdg2 susah kalu nk taw tahap penerimaan seseorg terhadap teka-teki mahupun soklan.
ade yg jwb cenggini ade yg speechless ade yg seranah gak.haha
so bak kata alim ulama.berdiam itu adalah lebih baik..hihi

Nadzirah said...

haha.serong gak upenye.hehe.
byk tue jwpn.
yg nad tertarik tue, sal gurl tarik muka.tp still baik balik kn? hehe.pe la soklan yg syam ty agaknya.huhu

Fadzrul Hisyam said...

Huhu...dah xingat dah soklan yg diberi tuh... tp xde ler truk sgt pon... paling teruk efek pon blushing je pon...

tp dia tarik muker...huhu...puas nak pujuk balik... tpakse syam berguru ngan org lain 44kitab dlu...last2 xpujuk pon...caranya convert pujuk 2 ngan belanje makan...nasib baek jadik...hehe...(p/s: syam lak yg nangis tgk dia sental byk tol mknn...nasib le balik naek moto...kalu naek bas, xlepas dah)

Nadzirah said...

aduyai.trok gak majuk nye.amboi2.naek semotor ke? skandal2..hehe

Fadzrul Hisyam said...

ish....jgn bg tau org...bhaye...kalu kat tv3 xpe...hehe...

Nadzirah said...

haha
x yah tv3.
nak broadcast kat youtube ble?hehe

Fadzrul Hisyam said...

xkisah ler, CNN ke, TouTube ke...asalkan jgn bg tau org dah...hehe

Nadzirah said...

haha.bgtaw org x ble. tp bgtaw whole world ble plak?hihi